معرفی نرم افزار آرشیو اسناد ویرا

استفاده از امکانات بالقوه محل کسب و کار، با استفاده از تکنولوژی روز، امکان دستیابی به بهره وری هرچه بیشتر را برای مدیران مجموعه های کاری بزرگ و کوچک فراهم می نماید. در تمام مشاغل، همواره اسنادی از قبیل انواع نامه، فاکتور، طرح های کاری، کاتالوگ ها، لیست های قیمت، تیزرهای صوتی و تصویری، گزارشات، عکس ها و… وجود دارند که بنا بر ضرورت، گاهاً اهمیتی حیاتی پیدا می کنند

اهمیت این گونه اسناد زمانی مشخص می شود که دسترسی یا حفاظت از آنها باعث به دست آوردن یا از دست دادن فرصت های بعضاً استثنائی می شود؛ چنان که فاش شدن اطلاعات محرمانه باعث فرو پاشیدن موسسات و شرکتهای عظیمی شده است و یا حضور به موقع در زمان های مناسب کاری با اتکا به اطلاعات جمع آوری شده، باعث رشد و ارتقاء مجموعه های بسیاری شده است

رسیدن به کیفیت مطلوب در مجموعه کاری، نیاز به استفاده از ابزارهایی دارد که با توجه به روند رو به رشد فرایند تجارت و کسب و کار در زمان حال، در دوره های گذشته یا وجود نداشته، یا نیاز به استفاده از آن ها مشاهده نمی شده است. از جمله این ابزارها، سیستمی برای مدیریت اسناد مورد استفاده در محل کار است که با ایجاد مزایایی مانند حذف زمان های ناشی از نقل و انتقال های لازم اسناد اداری بین پرسنل، آزاد سازی محل بایگانی قدیمی اسناد، طبقه بندی اسناد و نظارت بر نحوه دسترسی پرسنل با در نظر گرفتن مسائل امنیتی، امکان دسترسی به تمامی اسناد مورد نظر بدون توجه به جنسیت فیزیکی اسناد، امکان در دسترس قرار دادن اسناد برای افراد مجاز در محلی به جز دفتر اصلی و… باعث ایجاد سرعت، دقت، امنیت و کیفیت در روند اجرای کارها خواهد شد

شرکت آوا نگار، با درک نیازهای مدیران شرکت ها، کارخانجات، واحدهای مختلف صنفی و تولیدی و سایر مشاغل ، نرم افزار جامع بایگانی اسناد ویرا، که همانند معنای نام انتخاب شده از هوشمندی خاصی برخوردار است را به عنوان دستیاری مطمئن، کارآمد و مدرن به بازار ایران معرفی نموده و آمادگی خود را برای ارائه خدمات متناسب با کسب و کار شما، اعلام می دارد

کارشناسان و مشاوران ما، آماده اند تا سال ها تجربه خود را در اختیار شما قرار دهند

گزیده امکانات و مزایای نرم افزار بایگانی اسناد ویرا

  • امنیت بسیار بالا در حفاظت از اسناد از طریق ایجاد مجوزهای دسترسی به اسناد
  • کاهش هزینه مکانی بایگانی، از طریق آزاد سازی فضای فیزیکی نگهداری اسناد
  • کاهش هزینهء پرسنلی با آزاد سازی نیروی انسانی شاغل در بخشهای نگهداری اسناد
  • نظارت بر نحوه ی استفاده از اسناد توسط پرسنل از طریق بررسی سوابق استفاده از اسناد
  • ذخیره سازی اسناد در تمامی قالبها ی موجود و مستقل از نوع سند مورد نظر
  • بهینه سازی کارکرد پرسنل از طریق کاهش زمان طی شده برای دسترسی به اسناد مورد نیاز
  • امکان دسته بندی و طبقه بندی اسناد جهت سهولت در دسترسی سریع و آسان به اسناد
  • تعیین سطوح مختلف دسترسی برای پرسنل با توجه به نیازها و مجوزهای سازمانی
  • امکان ورود اطلاعات از تمامی راههای ممکن از قبیل انواع اسکنر، دوربین دیجیتال، انواع فایلهای کامپیوتری و …
  • امکان ذخیره اسناد در تمامی سایزها و اشکال از قبیل انواع CD، انواع اسناد کاغذی و …
  • امکانات پیشرفته کار با تصاویر،کاهش حجم، چرخش اسناد بزرگ نمایی، مشاهده پیوسته اوراق پرونده ها و …
  • حفاظت از اسناد در برابر تخریب فیزیکی از طریق از میان برداشتن نیاز به دسترسی به اصل اسناد
  • امکان خصوصی سازی جستجو در اسناد با هدف تسریع در یافتن اسناد مورد نظر
  • امکان الحاق انواع ضمائم در قالبهای مختلف متن، صدا و تصویر به اسناد بایگانی شده
  • رمزنگاری اسناد بایگانی شده با هدف بالا بردن سطح امنیت اسناد بایگانی شده
  • امکان فشرده سازی اسناد بایگانی شده با هدف استفاده بهینه از فضای الکترونیک محل بایگانی اسناد
  • امکان مشاهده الحاقات چند رسانه ای اسناد از قبیل تصاویر، صداها، ویدئوها و …
  • امکان بازیابی اسناد حذف شده به دلایل خطاهای کاربری یا ضرورت استفاده مجدد از اسناد حذف شده
  • امکان تبدیل انواع اسناد به قالب های مورد نیاز، جهت استفاده در نرم افزارهای خاص یا ارسال برون سازمانی
  • امکان مدیریت چاپ اسناد توسط پرسنل، با هدف رعایت سیاست محرمانه بودن اسناد
  • پشتیبان گیری منظم از بایگانی الکترونیک با قابلیت ذخیره بر روی میکرو و فیلم و …
  • استفاده آسان از طریق واسط کاربری کاملاً فارسی به همراه پشتیبانی و آموزش توسط تیم فنی