به سیستم پشتیبانی مشتریان شرکت آوانگار خوش آمدید

ایجاد تیکت پشتیبانی جدید


لطفا برای اینکه ما بتوانیم بیشتر به شما در پاسخ دهی کمک نمائیم ، مشکل خود را بطور کامل توضیح دهید . همچنین برای بررسی و تغییر تیکتی که قبلا ایجاد کردید ابتدا وارد سیستم شوید .

باز کردن تیکت جدید

بررسی وضعیت تیکت موجود


شما میتوانید از این طریق به آرشیو تیکت های ارسال شده خود به همراه جزئیات آن دسترسی داشته باشید .

بررسی وضعیت تیکت

لطفا منتظر بمانید !

لطفا برای چند لحظه منتظر بمانید ... !